Izrada web stranica

Web stranica je često prvo mjesto gdje će potencijalni klijent imati doticaj sa vašim poslovanjem. Dobro dizajnirane web stranice su najbolji način da se izdignete nad konkurencijom i pokažete kvalitetu vaših proizvoda ili usluga.

Proces izrade web stranice

1. Identificiranje ciljeva

Na samom početku izrade web stranica od nas ćete dobiti web dizajn upitnik koje je vrlo važno do popunite čim preciznije možete. O ovom koraku ovisi cijeli danji tijek projekta. Uzmite si vremena i dobro razmislite o točnim ciljevima i svrsi web stranica. Pitanja koja možete očekivati su: Koja je svrha web stranica koje radimo? Koja je ciljno tržište, potencijalni klijenti? Koje elemente želite imati na stranici i koja je njihova svrha?

Ovo je najbitniji korak u procesu izrade web stranica, precizno i jasno odgovorena pitanja u ovom djelu mogu uštedjeti vremena kasnije u procesu razvoja.

2. Definiranje opsega posla

Nakon analize upitnika za izradu web stranice steći ćemo jasniju sliku obima posla i vremena potrebnog da se pojedine faze privedu kraju. Na dužinu izrade utječe broj elemenata koje web stranica mora sadržavati da bi ispunili ciljeve koje smo zadali.

3. Kreiranje mape povezanosti i okvirnog izgleda

Kada znamo koje elemente stranica mora sadržavati krećemo na izradu mape povezanosti tih elemenata, te njihove međusobne interakcije. Temeljeno na web dizajn upitniku kreiramo i okvirni izgled web stranice. Ovaj korak pomaže u pronalaženju potencijalnih problema te njihovo otklanjanje i prije nego nastanu.

4. Kreiranje sadržaja

Nakon definiranja povezanosti elemenata krećemo na kreiranje sadržaja. Sadržaj ima dvije svrhe. 1. Privlačenje potencijalnog klijenta – ovdje ulogu imaju kvaliteta teksta i prezentacija. 2. SEO (Search Engine Optimization ) – povećanje vidljivosti web stranice na web tražilicama.

5. Dizajn web stranica

Referirajući se na sve prije definirane elemente krećemo sa izradom vizualnog izgleda web stranice. Ovisno o klijentu pravila izgleda mogu već biti definirana ili krećemo sa definiranjem izgleda ispočetka. Vizualno privlačne web stranice povećavaju broj klikova i dužinu koju potencijalni klijent provede na stranici, a time i potencijalnu zaradu. Brzina web stranice jer također jedan od faktora na koje treba paziti jer predugo čekanje na učitavanje stranice odbija potencijalne klijente i daje ukupan negativan dojam.

Web page mockup
Web page mockup

6. Testiranje

Po završetku izrade web stranice, stranicu je potrebno temeljito testirati. Testiranje se vrši na većem broju uređaja i rezolucija. Sve uočene pogreške se ispravljaju i web stranice se „poliraju“ za puštanje na Internet.

7. Stavljanje stranice na internet

Kada sve radi kako je zamišljeno stranicu je potrebno staviti na Internet. Važno je dobro koordiniranje vremena lansiranja za postizanje maksimalnog efekte.

8. Održavanje

Web stranica je dinamično okruženje koje traži stalno održavanje i dodavanje novog sadržaja. SEO optimizacija, proširenje djelatnosti, backup. Važno je znati da web stranica nikada nije u potpunosti završena. Analiza pozicije i sukladno tome dodavanje novih elemenata te optimizacija starih je stalna potreba. Sustavnom optimizacijom i nadogradnjom web stranica postižete bolju poziciju i veću uočljivost vaš stranice klijentima, a to i je najvažniji cilj.

/01

Poliklinika Arista

Zadatak prilikom izrade web stranica poliklinike Arista bio je prikazati širok opseg djelatnosti kojima se poliklinika Arista bavi. Također bilo je potrebno pronaći model povezivanja djelatnosti sa liječnicima i relevantnim informacijama za svako područje.

Stranice su vrlo isprepletene, ali ne i nepregledne te pune korisnih informacije.

Korištena paleta boja sastoji se od tri boje: zelena u više nijansi,

Poliklinika Arista naslovna

/02

Blue Bay Croatia

Zadatak prilikom izrade stranica Blue Bay croatia bio je pokazati mobilne kućice kao idealno mjesto odmora, za obitelj i parove.

Uz detaljan prikaz kućica na stranici je moguće pronaći i informacije o interesantnim lokacijama koje su u blizini i koje bi mogle biti od koristi korisnicima smještaja.

/03

Frisco web shop

Zadatak kod izrade web dućana Frisco bio je da se klijentima omogući na jednostavan i brz način pregledavanje i kupnja proizvoda iz svog asortimana.

Pretragom sa naslovne stranice moguće je bez gubljenja vremena doći do svih proizvoda, pa klijenti kojima se žuri mogu brzo pronaći što traže i obaviti kupnju. Administratorske stranice omogućavaju lagano dodavanje proizvoda,

Frisco web stranica

/04

Sea Master Class

Zadatak kod izrade web stranice Sea Master Class je bio napraviti informativnu web stranicu na kojoj bi korisnik mogao pronaći oblik edukacije koji mu je potreban.

Na stranice je dodana i mogućnost narudžbe i rezervacije tečajeva u obliku jednostavnog web dućana.

Osnovna misija Sea Master Class je edukacija iz područja mornarskih vještina i osnova jedrenja,

Web stranica Sea Master Class

/05

Calendula

Calendula web stranica

/06

SFDH

Zadatak prilikom izrade web stranice za Savez felinoloških društava je bio napraviti mjesto gdje će domaći i strani uzgajivači moći dobiti sve informacije vezane uz uzgoj i izložbe mačaka. 

Stranice se sastoje od više cjelina. Informacije o događajima i izlođbama mačaka, informacije o pasminama, informacije o felinološkim društvima i informacije o uzgajivačima.

/07

CEPOH

Zadatak prilikom izrade stranice za Centar za prevenciju otpada bio je napraviti web stranice koje će privući pažnju na problem bacanja hrane i promovirati održivo gospodarenje otpadom od hrane.  

Stranica je rađena u dvije boje, slike su crno bijele da bi se stvorio efekt djelovanja. Slike dobivaju boju tek u trenutku kada korisnik djeluje i pređe pokazivačem preko slike.